torsdag 30 augusti 2012

Det var ett skämt från början..

Hej gott folk! Igår jag och min kille gick in i en affär där de sålde lite kläder och skor. Där såg jag de här silvriga vinterskorna och började skämta att jag måste köpa de! De är ju så fina och shiny!! (jag brukar gilla saker som glittrar och glänser) Han tyckte inte om skämtet.. jag kanske skulle köpa de på riktigt. You never know.. it's Laura ;) haha.


I alla fall det fanns 4 par av de skorna och då började jag tänka på Cabaret Moulin =D För december show.. vi fyra dansare borde göra en dans där vi har på dem skorna, typ sådana goggles:



Och den bikini:



Eller den:

Och så klart en sådan mysig och stor mössa, like a cherry on the top ;)




Hahaha.. vad tycker ni? =D

//Laura

3 kommentarer:

  1. perfekt julnummer! När händer det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur!!! =D Julshow är den 7.dec men det brukar bli snabbt utsåld ;)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera