onsdag 31 oktober 2012

CM assistent

Hej alla läsare!

Mitt namn är Angelica och är 20 år. Från och med novembershowen kommer jag börja jobba
som Cabaret Moulins nya assistent vilket innebär att jag kommer hjälpa till under showerna med bl.a sortera o vika kläder, peruker, städa undan i logen mm. Jag kommer berätta mer om mina uppgifter och upplevelser efter fredagen. Jag ser så framemot detta och det kommer bli jäkligt roligt och lärorikt.

Nackdelen med det hela är att jag inte kommer få se deras fantastiska shower, men det får jag ta :)
Detta kunde man ju bara inte tacka nej till!

Så alla ni som ska se showen på fredag, får se den åt mig också! ;)

// Angelica

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ vad jag blir avundsjuk!! Jag vill också! Var kunde man söka det jobbet???

    SvaraRadera
  2. Oooh! Lucky you! Är gärna vikarie :-)

    SvaraRadera