lördag 13 oktober 2012

Dans ikväll

Hello hello ;)

Ja jag ville säga det samma som Cia sa redan! Konstigt att inte träffas tidigare än nästa tisdag! :) Cabaret Moulin har ju blivit typ mittpunkten i mitt liv, för gott och ont. Men ikväll blir det magdans för mig!! lalalalalaa :P Jag älskar magdans! Jag blir så glad när jag får klä mig halvnaken och skaka mitt fett framför folk, det är ju det vad den går ut på eller hur? Hahaha, det tycker NI kanske, men så är det inte! Ja okej, man har bara en super-hyper-sparkly bh och lång kjol på sig men ändå! Det är en konstform som är mycket kvinnligt. Och riktigt bra träning för magen, lite tips för nyårslöftet?! ;)

I alla fall, nu ska jag göra mig redo, packa sakerna och sminka mig (som en hora?!?!). Här är en bild på mig från Mad Fashion by Ehab Al Ali, foto tagen av underbar fotograf Gisela Ackerup.

//Laura


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar