söndag 21 oktober 2012

Gårdagen :)

God morgon världen!
Uppe med tuppen idag :) Känns ändå bra efter festligheterna med CM igår ;)
Jag är nog den enda i detta gänget som bara sover typ 5 timmar och är pigg efter det ;) Men men... Kommer säkert senare.
Vi hade en toppen-kväll igår med massa musik och dans, och som jag sa tidigare så hade vi ett tema och vi var så coola! Bild kommer ;)
Om en stund blir det brunch med dina Alexandra och Laura innan avfärd mot Malmö (från Trelleborg) för massa dansträning ;) Life is good!
Ha en skön avslutningen på veckan och på återseende nästa!
Många kramar!/ Cia

2 kommentarer:

  1. Jag vill bara påpeka att jag inte bor i Trelleborg. Jag bor i Lund! Men igår tyckte jag att det skulle vara mysigt att sova hos Alexandra ;) Och det var underbart! Vilken brunch! mums! Så omhändertagen blev jag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vadå då, skulle det vara något negativt med att bo i Trelleborg Laura? ;)

      Radera