lördag 6 oktober 2012

Krullan...

Krullan är ju på Fuerteventura och kunde därför inte vara med i showen igår... Men tro inte att hon inte ville veta ALLT!
Krullan skrev HELA tiden, här följer några meddelanden:

20.28
(...) Men ni som sitter i logen nu. Hur har ni det? Har allt fungerat idag???
Amen alltså... Jag vet att jag måste ta konsekvenserna för att jag åkte. Typ att jag inte kan veta allt, ha kontroll över något alls, att ni inte kommer att ha tid att skriva till mig osv. Men alltså jag dör ... Något litet kan ni väl svara!!! ;) fungerar allt som det ska!?

21.53
Hur går det? Bailando spelades i en restaurang precis när vi var ute och shoppade... Aaah!

21.56
(...) Några roliga fel än!?

23.42
(...) LYCKA TILL MED ALLT och speciellt jätte mycket lycka till, till divan!!! Hälsa honom så mycket!

Detta är så jobbigt...

HUR GICK DET!?!?!?

Alltså jag är en stalker... Ja, såhär känns det att ha en sån.... Skit i att mingla nu. Prata med mig liksom

23.49
(Sebbe har precis berättat att han tappade sin klänning i ett av numren)

What!?!???
Omg så roligt det ska bli att se!
Robin är så tyst idag... Hände det något roligt med honom? Eller Jonny?
(bara stå ut med mig... Snart över, snart över ^_^)

23.58
Skriv skriv skriv!!!

Söta Krullan... Inte så lätt att ha kontrollbehov ;) <3
/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar