tisdag 10 september 2013

Från show 6/9 - Carina


 
Carinas dansnummer:

BOMBO: Ett glatt, friskt, uptempo nummer som fick igång publiken. Vi var färgglada och lite sådär 90-tals inspirerade. Vill tillägga att Carina har gjort detta nummer :) Duktig som hon är på dans! Caseals hade gjort ett fantastiskt jobb med peruken... Jag älskar ju rosa, så för mig var den GORGEOUS!

 


 
 
 
KAMBALAYA: Detta nummer skulle vara lite thai-chi/krigar inspirerat. Vi skulle uppträtt med denna för ca ett år sedan, men jag hittade aldrig riktigt känslan i den. Dock har låten växt på mig och i somras kom jag på en häftig koreografi. Vi hade våra "Ruslana kläder" som vi har fått uppsytt av Veronika Sartz (älskar den outfiten) och Carina var otroligt vacker i sin svarta klänning med spetssläp. Ni missade väl inte detaljen runt hennes hals... Hon var mycket vacker :)
 
 

 


 Och NÄ, vi skulle inte ligga olika lågt här.
Vi tänkte väl olika när vi föll till marken ;)
Kram/K
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar