fredag 25 oktober 2013

Me me me me me me

 

Som ni vet, så berättade jag här för en månad sen vilka problem jag hade med den rosa peruken till premiären (september showen) Alla andras peruker satt kvar på huvet, utom min. Den flög av.... Och jag var ju helt säker på att det var för att mitt huvud är så stort, meeen SÅ FEL jag hade.... Peruken var inte helt fäst, bandet som sitter i peruken satt fel... Jag var så arg på peruken efteråt och Robin sade till mig flera ggr att "jag måste ha gjort ngt fel" - NEJ svarade jag. Jag gör ALDRIG fel...
 
 
Bild från 6 september 2013
 
Hehe, men denna gång satte snälla Alex på mig peruken (mest för att jag inte skulle få skit ifall
den trillade av igen, hehe) och den satt som en smäck hela vägen!!!! Robin bara suckade... ;)
 
Bild från 4 oktober 2013.
 
Psssssst, visst ska Elektra ha den RÖDA peruken om hon gör detta nummer igen!!!! / K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar