fredag 25 oktober 2013

OBSESSION!!!


Obsession var vårt nya danstruppsnummer förra showen. Det blev ett högt uppskattat nummer.
Där är ett häftigt ombyte och publiken skrek när vi gick fram i våra nya korsetter.
När Jonny spelade denna låt för mig för 2 månader sen blev jag smått galen.
Jag älskade den direkt! Jag såg framför mig hur vi agerade sensuellt mot varandra och mot
publiken. Den handlar om hur man motstridigt är besatt av någon, en attraktion som kan förtära en. 
Jag byggde upp steg i huvudet direkt när jag hörde den... Jag kämpade  hårt med denna dans och
blev väldigt petig med många av stegen, nästan så att jag trodde att vi inte skulle fixa dansen.
Stegen, synket, uttrycken, KÄNSLAN, det kändes inte helt rätt... men vi justerade den några ggr
och vi dansade den om och om igen och till slut satte sig allt som en smäck den sista veckan.
Den gav den effekt som jag hade önskat, folk pratade vilt om denna
dans sen. Vi lyckades! Vi lyckades riktigt bra... Och jag kan lova, den dyker upp i CM igen :) /K

 
 
 
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar