lördag 23 november 2013

Alexandra på sjukhus!

Alltså... Om man får ett sms sent på kvällen "är du vaken?" jag svarar ja, och man får tillbaka "jag är på akuten"... Herregud, man hinner ju tänka miljontals tankar. Jag som satt i badet for ju upp och ringde henne... Först trodde jag att det hade hänt hennes pojkvän något, sen när det var han som svarade var min nästa tanke - "JÄVLA ALEXANDRA! Nu har hon väl brutit benet eller något och kan inte dansa... Vem ska vi då plocka in...!?" Osv osv osv... Jag kan nog vara världens snällaste vän alltså. Istället för att ha hennes välmående i mina tankar, tänkte jag rent praktiskt... Haha... Min första fråga var ju såklart hur hon mådde och vad som hade hänt. Jag är inte elak egentligen, bara i mina tankar kanske ;)
Hursomhelst, hon hade slagit i huvudet och fått ett rätt stort jack och behöver sys. Jag bad henne skicka en bild som jag kunde lägga upp här, men NEJ, den bilden stannar i min telefon. Kan ha varit bland det vidrigaste jag sett och jag tänker bespara er det!
 
Krya på dig Alex, vila ordentligt, drick mkt, ät bra, lek INGET - så står du på scen på fredag! (företags show, inte julshowen..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar