onsdag 13 november 2013

Det där med att trilla....


Alltså... det där med att trilla... Jag vet inte... Jag har nog ingen koll på balansen längre... Som ni läste nedan så trillade jag på genrepet, ser ganska roligt ut på film och det var ju faktiskt pga att där var "ett HÅL" i bordet. Men idag, på träningen, så trillade jag igen... Ut från ett fönster!!!!!! Det är såhär, att utanför vår träningslokal så finns det en jättestor balkong och vi har ju ofta öppet fönster, för det blir så varmt. Och ibland behöver man ta lite luft, så jag tänkte att jag skulle hoppa upp och sätta mig i fönstret och lufta mig lite, men på ngt sätt hoppar jag väl för långt... ut...i fönsterkarmen!? Helt plötsligt åker gumpen ner längs karmen och till sist ser Cia, Alex och Robin bara mina ben upp i luften och jag landar på balkongen med armbågarna först. Herregud vad jag har fel på mitt balanssinne alltså... Och jag ska vara dansare..? Ibland undrar man.... // K

Nedan är bilder från när vi spelade in en video med Carina, i kallt, regnigt och ruskigt väder. Klackarna jag hade böjde FAKTISKT sig, så det var inte lätt att dansa i dem ;)


Här tappar jag balansen och försöker desperat hugga tag
i Carinas klänning...
 
Jodåsåatte...


Alex vill hjälpa mig upp...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar