måndag 25 november 2013

Show på fredag!

Gud jag har så mycket i mitt huvud just nu så när Krullan skriver angående vår extra show på fredag så fick jag panik (!!!)
Jag hade helt glömt bort att vi hade en extra show på fredag på Tangopalatset! Som tur var hade jag inte bokat upp något annat som jag hade varit tvungen att avboka ;)
Så igår satte jag mig och började packa kläder. Jag brukar alltid vara så förbredd mentalt inför show men nu blev det lite panikartat ;) Hehe men kul ska det bli!!!
Hoppas bara dessa numren sitter som de ska (!!!)
Vi har ju en träning som vanligt i morgon så då får vi nog gå igenom allt ;)
Snart är det dessutom liksom JUL! Bara ett par veckor kvar och det känns som det var sommar precis!! ;)
Tiden går vansinnigt fort just nu. Men det är kul när det händer saker ;)

Ha en skön måndag och en fortsatt härlig vecka. Till och med solen strålar idag ;)

Kramar Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar