fredag 8 november 2013

Torsdagsmys!

Det är mycket som händer just nu. Många danser att sätta ihop i huvudet och många olika shower att förbereda sig inför. På lördag ska jag, Alex och Carina dansa på wonk. GAGA NIGHT! Releaseparty för Artpop :) kommer bli riktigt grymt. Jag lyssnar på låtarna hela tiden och försöker få in alla ändringar i huvudet...
Tröttheten kickar ju såklart in. Heltidsjobb och detta - man blir väldigt, väldigt trött ska jag säga. Somnade på bussen, i soffan och i solariet igår. Haha!!! Men jag skulle inte byta det för allt i världen, detta är min dröm <3

Men det var skönt igår iaf, att få träffa två fina vänner, fika och bara umgås. De är två mycket stora cabaret moulin fans och kommer alltid och tittar :) De hade en hel del att säga igår om förra showen.  Framförallt att den var GRYMT energisk och bra! Vilket känns kul :) Sen ser dom alltid om något går snett på showen och då skrattar vi lite åt sånt. Tex när jag tappar chokladsåsen i Elecktras nummer till Give me the food och inte kan sluta le riktigt... (vi ska vara allvarliga där...) Mysig kväll, Robin tittade också förbi och snackade lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar