lördag 2 november 2013

Who run the world!?

Igår hade vi en MAGISK show!! Ni i publiken var galna (!!!) och det ger oss så mycket energi så vi knappt kan andas när vi går av scenen! :)

Ett av våra danstruppsnummer för denna show var "Who run the world".
Just denna dans var jag grymt nervös för! Denna dans har vi tre (jag, Alex och krull) gjort tillsammans tre gånger nu och första gången gick den riktigt bra, andra gången inte lika bra för min del. Denna gången ville jag verkligen göra den riktigt bra! Av många anledningar... en av dom: krull förklarar att det typ är danstruppsens signatur låt (!!) och jag personligen ÄLSKAR den med all energi och stegen är grymma! En annan: pga av att den gick sämre gång två än ett och sista: två av tidigare dansare satt i publiken, bland annat Carla som har gjort stora delar av den dansen (!!). Nerverna var utanpå!
Men... Efter att ha tittat på inspelat material så kan jag andas ut! Den gick bra!! :D

Här kommer några bilder på dansen:








Många kramar!! Cia

1 kommentar: