måndag 9 december 2013

Bästa julklappen!

Som Krullan berättade så fick vi tidernas bästa julklapp av grabbarna! Vi fick en extern hårddisk med (för mig) alla shower sen 2010 (jag har varit med sen 2012)!!!
Alla filmklipp och alla bilder! Det är
Helt sjukt vilket jobb de lagt ner för att vi skulle få dessa! Jag blev så glad så jag blev tårögd! ;)

Förutom detta fantastiska material så hade också Krullan jobbat på en liten film på 6 min, backstage. De sista dagarna med Cabaret Moulin! En helt ljuvlig film med massor av skratt! Hur ska jag klara mig utan CM nu?!?! :(

Alla medlemmar i CM är så otroligt fantastiska! Att fått ha äran att lära känna dessa personer och att jobba tillsammans med dem kommer jag aldrig glömma i resten av mitt liv! Ni är AMAZING! Älskar er alla! 

Massa kärlek! Cia

1 kommentar: