lördag 7 december 2013

Vad presenterna innehöll!

 Jag slog nog in 15 paket igår på typ 45 min. Vissa var till showen, när jag som julklapp delar ut julklappar till publiken. Men de övriga var faktiskt till Cabaret Moulin och min mamma & bror (och övriga familjen, men främst dem eftersom de nästan varit på varje show) Fotoboken som där är massa bilder på var till mamma och bror, jag älskar fotoböcker och det är verkligen vackra minnen att ha. Jag och Alex gjorde en till Isa också, hennes syster, som också varit på typ varje show... Det blev väldigt uppskattat! Mina vackra dansare fick örhänge, så vi alla hade samma under showen ;) Och Cia fick en liten extra present, som tack för att hon alltid kör och lämnar mig efter träning/genrep och dessutom hämtar upp mig ibland. Guld värd, underbara du!!!!
Dessutom fick alla vårt premiärs-foto inramat :)
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar