onsdag 4 december 2013

Snart slut...

Det är med vemod som vi nu laddar upp inför vår sista show på länge! Det ska bli både skönt med paus men också otroligt konstigt... Det är ju detta vi gör! Vad ska vi göra nu om tisdagarna då?? 
Men vi lovar, på heder och samvete, att showen på fredag kommer bli fantastisk! Vi komma lägga alla de krafter vi har kvar för att göra en FAB show för er!!
Om vi kommer ut när draperierna öppnas med rinnande mascara men leende läppar så är det tårar av glädje!! Tårar för den tid som varit och tacksamhet för att ni har gett oss möjligheten till detta varje månad!! Tiden med Cabaret Moulin hittills har varit den bästa i mitt liv och de människor jag träffat har förändrat mitt liv! 

Det kommer vara så mycket folk och så mycket kärlek och glädje på fredag! Jag ryser bara jag tänker på det! ;)
Endast ett litet antal biljetter kvar så vill du vara säker på att komma in så rekommenderar jag att du tar dig till Oil and Vinegar och skaffar en NU!! ;)

Vi ses på fredag!! Det kommer bli åk av! :)

Massa kärlek!! Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar