söndag 26 augusti 2012

DANSA MED IVI ADAMOU!


VI HAR OTROLIGA NYHETER!

På lördag kommer två av Cabaret Moulins dansare (Jag och Alex) att dansa bakom Ivi Adamou ("La la love") på Wonks regnbågsfest!

Känns otroligt pirrigt och jag är sjukt glad att få chansen att göra detta! Jag och Alex har tränat hela helgen och jag tror att det kommer att bli F A N T A S T I S K T! Nu kommer jag att åka bort i fyra dagar, så det gäller att vi tränar effektivt själva. Och när vi gjort uppträdet med Ivi, så kommer vi lägga all fokus på CM-danserna igen! Jag har inte gjort annat än att jobba, dansa, äta & sova denna helgen och jag har dessutom dragit på mig en halsinfektion. Sjukdomar kommer alltid så lägligt ;) Men det är bara att bita ihop - jag gör ju det jag älskar och brinner för!!!

Köp biljetter på Miss Juniversum (Davidhallsgatan 23, Malmö) och kom & se oss! // Krullan

Bild lånad av Joe Nilsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar