måndag 11 februari 2013

JAG äter en räkceasar Robin!!!

Sitter just nu själv på espresso house och äter en räkceasar medan jag väntar på sebbe som är på ansiktsbehandling! (måndags lyx eller vad!?!?) och när jag sitter här, tänker jag bara på Robin! Det är han som lärt mig äta sån här mat (är EXTREMT kräsen och provar SÄLLAN nya grejer - jag vet, jag är skittråkig!) och han brukar göra goda "Robin tuggor" till mig (han kan nog göra världens mest osmakliga mat, enligt mig, till något ljuvligt för munnen bara genom att göra fantastiska "Robin tuggor") Jag kan berätta att i gymnasiet så matade Robin mig ibland för att jag skulle äta mer. Har alltid varit kass med maten.. Så det har blivit lite av en rolig grej! :) Och idag sitter jag här och utmanar mig själv!

Saknar dig!
Nu är det dansträning på schemat. Ha en härligt måndag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar