lördag 9 februari 2013

Tillbaka igen

Jag vill tillbaka till Stockholm igen snarast, gärna idag helst igår!!

Det var en av de roligaste helger jag varit med om och roligaste måndagen någonsin med gala, fest, kändisar och dans hela natten!

Kändes jättekonstigt på tisdagskvällen när jag var hemma igen; inte ens 24 timmar tidigare hade vi stått i galakläder och dansat!? Vilken kväll.

Efter galan blev vi fotade med kändisar som bl.a. Darin, Soran Ismail som vann årets hetero och Timbuktu! (Bilder nedan). Väldigt trevliga personer. Jag var dock inte helt smidig när jag skulle fotas med Darin... Han är några centimeter längre än mig men med mina 15cm klackar blev jag jättelång och kände mig som en jätte och sa då "oj, jag har visst lite höga skor, får nog gå ner..." ?! Alla andra säger "åh jag älskar sin musik, vill hälsa från min mamma, är ett stort fan" osv men inte jag. Jag förklarar honom som kort xD Haha

/Alexandra, gör bort sig officiellt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar