söndag 24 februari 2013

Måtte det gå över....

I förrgår vaknade jag upp med grym smärta i min svank... Kunde inte böja mig ner... Ta på mig strumpor och byxor var ett helt företag... :/
Jag köpte i alla fall voltaren gel och hoppades innerligt att det skulle hjälpa. Hoppades på att det var överansträngda muskler då jag har övat danser ganska kraftigt denna veckan... Det gjorde så ont att jag vid två tillfällen faktiskt bröt ihop och började gråta, och det händer inte så ofta!
Voltaren och vetekudde och jag försökte befinna mig i alla lägen som kändes ok vilka var typ inga (!). Igår åkte jag till mor för lite massage, vilket inte kändes alls, jag var beredd på smärta! Då blev det konstaterat av min sjuksyrra till mamma att jag förmodligen har inflammerade nerver vilket förklarar att ryggen typ "låser" sig i vissa lägen.
Så nu ligger jag här i sängen, ja det känns bättre idag men absolut inte bra, och väntar ut det...
Ska in på dans-träning idag och jag har provat att dansa lite här hemma och det funkar lite...
Måtte detta gå över till fredag annars får jag sitta i publiken och titta på och det vill jag inte!!! Jag vill stå på scen med dessa fina människor och sprida glädjen till publiken och framförallt vill jag verkligen vara med i dessa danser för dom är så grymma, coola och roliga!!! :D
Be Care for what you wish for... Jag sa för ett tag sen att det hade varit så kul att få se showen, men jag menade inte såhär (!!!)

Hoppas, hoppas, hoppas!!!!
Många kramar! Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar