onsdag 13 november 2013

WORK BITCH!

 
Kan ni fatta... Vi fick göra vårt allra första riktigt Britney nummer med Carina. Jag tänker referera till Carina som Sebbe nu, för det är HAN och jag som delar ett enormt, stort intresse - Britney! Vi har varit fans sen dagen hon uppmärksammades, vi följer henne slaviskt genom internet, insta och facebook. Kalla oss för besatta (vi erkänner det) men vi har alltid älskat hennes musik och dans. Hösten 2011 stod vi på SCEN med henne, på Malmö arena och fick dansa med henne. En av de häftigaste upplevelserna i mitt liv...
 
 
Iaf, vi har showat till Work bitch :) :) och den fick igång publiken ordentligt. Vi hade uppsydda armpuffar av Veronika Sartz, vilket gjorde att man ibland inte såg något. De täckte ibland hela ansiktet :) Men SNYGGT var det. Vi var även väldigt synkade i dansen, vilket jag hoppas att vi är nästa gång också, för jag LOVAR - det blir fler gånger :)
Ett litet avslöjande, Carina dansar i icke-speciellt höga skor!!!! Efter detta nummer
önskar hon att hon alltid kunde uppträda i byxor ;)
 
 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar