torsdag 17 januari 2013

Bal event


Hejhej

Igår hade jag en kul dag! Jag var modell på ett event där butiken Proms & Weddings visade upp massa fina balklänningar. De även sålde många klänningar, smycken och skor till mycket rabatterat priser - det var svårt att inte öppna min plånbok!!  That's not it! Jag uppträdde även med magdans. Det var jag och två av mina väninnor på scenen där vi gjorde två danser. Sjukt kul var det! Vi var samspelta och så fina tillsammans. Och så mycket beröm fick vi efteråt!!
I promise to never stop dancing!

//Laura



Och som tack fick dess skor från Proms & Weddings butiken!!! Älskar dem!!

7 kommentarer:

  1. Elisabeth Persson, Lund18 januari 2013 kl. 11:33

    jag trodde denna blogg handlade om Cabaret Moulin?

    Trist reklaminlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Cabaret Moulin dansarna väljer att dela med sig av sitt liv, vilket ibland blir att inte allt är CM relaterat, MEN i detta inlägg var det DANS relaterat, vilket är det vi sysslar med i Cabaret Moulin. Ser inget konstigt med det! / Mvh Krullan

      Radera
  2. Elisabeth Persson, Lund18 januari 2013 kl. 11:52

    Var i meningen "De även sålde många klänningar, smycken och skor till mycket rabatterat priser." ser du det dansrelaterade? Jag har följt er blogg och har tyckt den har varit trevlig eftersom jag gillar Cabaret Moulin men om ni ska börja med sponsrade inlägg så är jag den första som kommer lämna er. Dessutom vilken tur att vi som läsare också fick reda på att skorna hon fick kom från Proms and Weddings. Dansrelaterat. Just det.

    /EP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast hon skriver klart och tydligt att de DANSADE magdans till två låtar. Att det finns en mening i inlägget som INTE är dansrelaterat är väl fullkomligt förståeligt. Allting kan INTE vara dans och CM relaterat, tyvärr. Sen har jag förståelse för att du kanske upplever det som ett reklam inlägg, men jag kan säga å dansarens vägnar att det inte menades som det. Hon var stolt och ville berätta helheten om sin dag.

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Elisabeth Persson, Lund18 januari 2013 kl. 12:08

    Igår hade jag en kul dag! Jag var modell på ett event där butiken visade upp massa fina balklänningar. De även sålde många klänningar, smycken och skor till mycket rabatterat priser. That's not it! Jag uppträdde även med magdans. Det var jag och två av mina väninnor på scenen där vi gjorde två danser. Sjukt kul var det! Vi var samspelta och så fina tillsammans. Och så mycket beröm fick vi efteråt!!
    I promise to never stop dancing!

    Så hade man kunnat skriva utan fokus på företagets namn. Observera att hade man skrivit så som ovan - så blir mening nr 3 oerhört konstig i sammanhanget. (fast med företagets namn så förstår man varför meningen är med - eftersom man vill göra reklam för ett företag)

    Det hade varit så otroligt enkelt att ta bort butikens namn och genast hade det varit ett traditionellt vanligt inlägg. Men som av en ren händelse kom företagets namn med två gånger i ett och samma inlägg. (varav en mening var endast för att framhäva att "De även sålde många klänningar, smycken och skor till mycket rabatterat priser". Du kan i din enfald inbilla dig att det inlägget tolkas som ett vanligt blogginlägg - men i juridikens mening så är det ett sponsrat inlägg. Jag kommer inte lägga mer tid på vare sig denna diskussionen mer eller Cabaret Moulin. Vill man ta till sig kritik när den är övertydlig så kan det vara en bra erfarenhet - och vill man gå mot röd gubbe på en motorväg och samtidigt blunda så kan man göra det.

    /EP

    SvaraRadera
  5. Hej Elisabeth!

    Vi tackar för dina synpunkter och vi kommer ta dom i beaktning. Välkommen tillbaka!

    Ses i vimlet / Cabaret Moulin =)

    SvaraRadera