lördag 5 januari 2013

Myskväll med grabbarna!

Jaha, här kommer ett försenat inlägg. Trodde det publicerades igår...

Fredag:
Jag är just nu hemma hos Jonny och Robin med sebbe, Martin och hundarna.  Vi har dansat hela dagen, har satt en hel koreografi med Jonny och en halv med sebbe. Känns väldigt bra! Jonny har blivit extremt grym på att koreografera. Han älskar att utmana sig själv och han har sina knep för att få fram lite steg. Han blundar och dansar fridans och jag snappar upp steg han gör under tiden! Hehe... Jätte duktig är han!!!

Vi har ätit mat och sett på skräckfilm. Jag vet inte vad de tänkte där alltså... Jag som får skräckpanikångest googlade ju såklart filmen så att jag skulle vara förberedd. Haha! Hoppas ni har en mysig fredagskväll!

Kram krullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar