fredag 4 januari 2013

Min nyårsklänning!

Nu tänkte jag berätta om min finfina nyårsklänning som så många har kommenterat! Ni kan aldrig gissa vems det är.......!?!? :) hehe, det är ju någon av transornas! GISSA VEM!!!!! Den som gissar rätt kan få en autograf av babushka i nästa show ;) hehe, skämtåsido... Klänningen var jätte vacker och det är sällan jag bär sådana klänningar. Mina är alltid väldigt flickiga. Fråga Robin (Elecktra) - han stör sig alltid på innehållet i min garderob och strävar efter att jag ska köpa mer raffiga kläder! :)

Detta är kanske något att bära i Stockholm under gaygala helgen? Hmm ...

GISSA VILKEN TRANSA KLÄNNINGEN TILLHÖR!!

4 kommentarer:

  1. Helt rätt...det är min klänning....supersnygg.... måste sluta låna ut den ..

    SvaraRadera
  2. Trodde det var min klänning!

    SvaraRadera
  3. ELECKTRA SÅKLART!!!

    SvaraRadera