måndag 14 januari 2013

Dagen i det stora hela...

 
Morgonmys med min lilla hund, Diesel. Bästa någonsin :) Sen kom Emily över och vi gick på gymmet i hela två timmar. Mina ben är verkligen helt utmattade, men det är en skön känsla. Man gör av med mycket negativ energi genom att träna, vilket behövdes idag. Och just nu tittar vi på "Mean girls" - en av de bästa filmerna som finns. Den oerhört överdrivna diva stilen är bara så himmelsk. Påminner om Babushkas, Elecktras och Carinas image ;) Hehe...
 
"I'm sorry everybody's so jealous of me, but I can't help it that I'm popular."- hahaha!!!
 
För övrigt var det där "Burn book" idén kommer ifrån. Jag har en "burn book" där jag skriver ner ALLT från genrepet som måste ändras, förbättras osv. Jag granskar allt som har med dansen att göra och om något inte fungerar. Tjejerna suckar när den kommer fram, för då vet de att Krullan har en massa åsikter. ;) "Burn booken" i Mean girls är dock extremt ELAK och HEMSK, och det är iiinte min, det svär jag på!!!!!!
 
 
 
 
 
Jenny (vår förra dansare) gjorde denna till mig... :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar