torsdag 3 januari 2013

Inhyrda!!!!

Okej nu ska jag berätta en sak :))
Vi, danstruppen, ska vara med på en bröllopsmässa i Helsingborg nu i slutet av januari och träningen är i full gång... I alla fall i mitt vardagsrum!!! Ska sätta en låt som Alex och Krullan redan kan så de har dispans.. Men det har inte jag!!! :/.
Jag håller nu på att kämpa ihjäl mig med hjälp av en inspelad film där fina Krullan och Alex dansar ;)
Tyvärr kan inte vår fina fina Laura vara med eftersom hon i lugn och ro är o Estland och myser med sin familj!
Vi saknar dig!!!!
Men vi ska nog lösa detta förr eller senare... Gärna förr.

Samtidigt så börjar vi nu få ihop spellistan till 1 februari med CM :))
Kommer bli himmelskt! Som vanligt :))
Repningen har börjat så smått men snart drar det igång ordentligt...
Och det är snart slutsålt, IGEN!!!! Galet!! :))

Ha en fin kväll alla!
Kramar/ Cia

1 kommentar: