onsdag 16 januari 2013

Inlägg till dig Carla!

 

 Jag satt precis och kollade igenom gamla videos. Från feb och mars 2011,
när danstruppen bestod av mig, Jenny, Carla och Daniella. Carla och Daniella kom
in samtidigt (okt 2010) men Carla stannade längst och var även på väg tillbaka
nu i höstas innan hon skadade sitt knä och fick gå på kryckor och missade två shower.
(Det var då Cia hoppade in för Carla) och vad jag vill säga med detta inlägg är dels
att jag saknar denna lilla brud (hon bor i Norge) OCH dels att jag älskar hennes grymma moves.
 
 
Jag såg ett av våra danstrupps nummer - dove l'amore (Cher). Första gången vi gjorde den (feb 2011)
kändes den ganska otydlig, spretig och ostrukturerad. Men sen när vi gjorde den i mars 2011,
gick allting mkt bättre. Carla spelar den oskuldsfulla kvinnan som flörtar med både mig
och Jenny och vi kämpar för allt i världen, för att vinna hennes hjärta.
Vi fick mkt beröm för det numret och Carla var huvudstjärnan. Ikväll när jag såg
detta nummer, tänkte jag mkt på dig gumman. Jag hoppas att du har det
skit härligt i Norge, men se till att komma hem snart. Jag vill se alla nya
klackar du har samlat på dig... ;)
 
Du är alltid CM's miss little DIVA!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar