söndag 20 januari 2013

Förändring

Och här kommer ett försenat inlägg! ;) I förr går kollade jag igenom gamla inspelningar från cabaren! Det är SJUKT hur mycket vi har utvecklats. Och hur jag som dansledare har utvecklats. Det var nästintill skrämmande att se vissa nummer! Hur tänkte jag!? Vad hade det för syfte? Bara en massa steg hit och dit!? Men det är väl så. Det är en process. Och man måste få gå igenom den och göra massa misstag annars lär man sig aldrig. Jag lär mig dagligen och det är tacksamt att jobba i en grupp där man får lov att utvecklas också!
Jag blev så exalterad över vissa nummer så jag var tvungen att skicka iväg en bild till killarna (jag fotade tv skärmen) och de ser ni här nedan:

Ps. Jag älskar bilden med babushka på stolen. Det var en dans där hon skulle härma mina och Carlas steg, men hon klarade det inte så bra. Hon trillar nästan av stolen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar