tisdag 8 januari 2013

Vad gör Laura?



    Jag tänkte berätta lite om vad jag gör här i Estland. Dagen efter jag anlände i Tallinn åkte jag till en sk Julfest med mina fina kompisar. Vi ville träffas och äta gott mat och ta några snaps tillsammans. Vi samlades i ett mysigt hus ute på landet. Vissa duktiga tjejer lagade mat och förberedde allt. Maten smakade så gott och stämningen var så härlig. Jag tänkte dela av mig lite bilder från kvällen :)

 Alla gäster är inte ens med på bilden till och med ;)
Och det här är lugnet innan stormen. Julfesten utvecklades till beach party... Det fanns bastu i huset och de flesta ville njuta av den. Estländare älskar att basta =D De modigare sprang ut till snön (tyvärr fanns det inga sjöar eller floder i närheten). Sen blev det lite dans och lekar. Men en sak som jag inte förstår... varför klädde folk inte på sig efter bastun och sprang runt halvnakna?!?! hahhaaha ;)



Så kan det gå! ;)
/Laura


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar