onsdag 2 januari 2013

Nyår hos Carina de soleil

Nyår var fantastiskt. Jag och Cia var lite sjuka så jag tog det rätt så lugnt. Vi var hemma hos sebbe och alla utom Alex och Laura var där (de var saknade) från CM och även några andra fina vänner. Det bjöds på tre rätters middag och värdparet hade gjort en fantastisk vegetarisk rätt till mig (tänker på den fortfarande, har aldrig ätit så mycket av en trerätters middag förut. Riktigt gott!) och sen hade vi riktigt mysigt. Självklart gjorde sebbe och Robin sig i ordning för att förvandlas till Carina och Elecktra och de blev verkligen GALET SNYGGA!!!! De lyckas överträffa sig själva rätt ofta nu tycker jag. Jag tror att Sandra och Mirella från Caseal's spelar stor roll i det, för perukerna som de bär nu för tiden är så otroligt Hollywood-snygga! De är helt fantastiska på hår! Jag har fått många komplimanger för mitt som Sandra gjorde :) så det är galet tacksamt att de är med i cabaret moulin gänget :)

En rolig sak som hände under nyår var att mitt hår började brinna lite (!!!) det var någon raketglöd som satte sig i håret på mig och ni skulle hört transorna. Elecktra bara skrek och pekade medan Carina verkligen försökte släcka det som gnistrade och brann i mitt hår. Helt hysteriskt...sen luktade jag lite bränt :) Haha!

Bilder nedan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar