onsdag 16 januari 2013

Bubbliga tårar

 
Dagen idag har stått lite stilla. Jag vandrade på stan efter jobb i typ 10 min för att
kolla in lite rea kläder och se ifall det fanns ngt vi kunde ha i CM. Men jag hittade
inget. Samtidigt lyssnade jag på öppningsnumret som vi ska ha i februari och
försökte koreografera början av numret. Men det gick sådär... För när jag
hörde "introt" (det som alltid spelas FÖRST av allt när vi showar) så kom
tårarna. Jag vet inte varför det händer mig, eller varför det har hänt så ofta den
senaste tiden. Jag vet bara att när jag hör vissa låtar, eller precis har kommit
på världens idé till en koreografi så får jag sånt pirrigt/bubbligt sug i magen.
Och då kopplas tårarna automatiskt in. Jag skulle vilja säga att jag är en aaaning
passionerad för dansen CM. Hårt att erkänna alltså, men så är det nog ;) Puh!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar