tisdag 4 december 2012

3 dagar kvar!

Ser framemot fredag så man får jobba lite igen. Det har redan gått 5 veckor sent sist, tiden går så snabbt!! Denna gång vet man mer vad som väntas för en och det ska bli jätte kul. Som ni har märkt är jag inte lika aktiv med bloggandet som dansarna men det beror ju helt enkelt på att dom jobbar lite oftare med CM och har mer och skriva mm. Men allt jag är med om i CM skriver jag om så ni missar inget :-) Ska även ta massa kort på fredag och lägga in här sen i bloggen. Är så tacksam för att jag fått detta assistent jobb med den bästa dragshowgruppen!
Fick reda på idag att en i min familj har fått maginfluensa så håll tummarna att man inte blir smittad, ska sprita ihjäl mina händer dygnet runt!! Skulle varit typiskt om man blir sjuk tills på fredag :(

Ska ni köpa CM dvd efter showen, det ska jag!! Det är ju allt jag får se av dem nu mera så den lär få underhålla en i vintermörkret ;-)

Ha det så trevligt alla som ska på julshowen och njut för sen är det två månader tills nästa gång!!
Kram Angelica!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar