lördag 15 december 2012

Krullan update

Ett tag sen jag skrev ;) Har haft mycket för mig den senaste tiden - jobbar, jobbar och jobbar! Imorgon är det dags att uppträda i en kyrka i Trelleborg. Ska bli väldigt intressant - Krullan kommer ge sitt ALLT för att få det att se ut som att hon kan dansa balett, "fake it til you make it" right!? Guuud, det kommer kanske bli katastrof ;) Tur att jag har min vackra Alexandra bredvid mig som KAN dansa balett och som kan stjäla all uppmärksamhet, så jag kan dansa lite sådär i bakgrunden (kan inte fatta att jag skrev så.... jag är väl liksom stjärnan!? ;) Haha!

Två av våra snygga killar är i Tyskland över helgen så de kommer ej synas i vimlet ikväll, men Carina de Soleil står för musiken på wonk så stick dit och dansa med henne vett ja!

Bilder från förra helgen, tagna av Alex Wayne


Jag och fantastiska Sandra, som arbetar för Caseals

Två primadonnor i dj-båset. 

SNYGGINGARNA!!!

Riktigt rolig kväll på wonk. Jag och Emily dansade som aldrig förr,
fram till stängning. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar