måndag 3 december 2012

Tyra och Diesel dagen!

Måndag. Tar det lugnt efter att ha jobbat söndag dag och natt. Tog en tur ut i snön med lille diesel och han blev ÖVERLYCKLIG! Många hundar älskar ju snö och diesel är inget undantag. Han blir som en liten valp. Sen har jag passat Tyra, min lilla brorsdotter, hela dagen. Det har gått jätte bra! Vi har gått på emporia och shoppat lite och hon är så go och vinkar till alla och härmar en hela tiden.

Nu är jag på väg för att möta upp hennes mamma och gissa vad jag gör!? Sätter mig på fel buss och hamnar ute i Bunkeflo ist för centralen. Hur f skulle jag veta att femman går på två håll? Jag trodde Hyllie var slutstation. Aja... Nu tar det mig tre gånger så lång tid för att möta upp henne. Typiskt mig! ;) Killarna brukar tycka att jag alltid är sist, alltid är sen osv (fråga inte mig var de fått det ifrån) men denna gång hade jag verkligen planerat allt i tid... Shi fick jag!!!

Ja, det var min dag. Inget speciellt moulinigt inlägg men dock så krulligt! Iaf, kvällen avslutas på restaurang, ska bli trevligt! / Krullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar