torsdag 20 december 2012

Balett!?

Alexandra har ju berättat lite om showen i kyrkan. Och jag kan väl bara tillägga att jag ALDRIG dansat på det sättet sedan jag var liten typ. Det var helt nytt för mig, jag gav mig på balett. Alla som känner mig vet att det inte är min starka sida direkt. Och vi övade bara en gång inför showen. Men jag och Alex har märkt att vi synkar oss väldigt snabbt och vi tänker numera lika när det gäller dans. Så det är en fröjd att dansa med henne. Nu i kyrkan och även när vi uppträtt med Ivi Adamou... Jag och Alex har blivit riktiga danstvillingar... Och det är jag grymt tacksam över!! <3

Men danserna gick bra. Jag kände mig som Bambi på hal is. Men jag snurrade och försökte ge mig på några klassiska balettmoves. Cia som satt i publiken gav mig beröm efteråt :) hehe!

Såhär såg vi ut i baletten:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar