torsdag 13 december 2012

Som en balett

Som Krullan skrev i tisdags ska vi uppträda på söndag, hon och jag. Så ikväll blev det träning och Krullan fick lära sig balett! ;P

Jag har dansat en del balett och är därför väldigt mjuk i mina rörelser (något jag ständigt jobbar med inför och under showerna) Krullan däremot är väldigt "snärtig" (mycket attityd) i sina rörelser så det var jätteroligt att se henne försöka röra sig i långsamma, mjuka rörelser! Tillslut fick hon in det (ganska bra ;) ) så jag tror att det kommer gå jättebra!

Detta kommer att skilja sig enormt från det vi gör annars med Cabaret Moulin, en rolig liten utmaning =)

Här är en bild på Krullan där hon posar som en "ballerina". Hon har inte riktigt fattat vad det innebär att posa som en dock ;) <3

//Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar