söndag 9 december 2012

Igår var det Lund igen.. och otur igen..

HejHej


Så igår kväll uppträdde Cabaret Moulin på en restaurang i Lund igen. Det vara bara våra divor som var på scenen.. Ja utan oss, dansare.. Hur vågar de liksom?? Men jag åkte med för att filma dem. När jag var väl framme blev jag glad att vi dansare slapp den där minimala scenen och hyper mega liten loge. Stackars divorna... Att det inte räckte med att logen var liten, men där var ett fönster och inga gardiner... Jadå, de fick bjuda på lite strippshow till de som promenerade förbi. Jag roade mig med att ta lite bilder på logen utifrån :D Asså det finns någon slags förbannelse på Cabaret Moulin i Lund. Denna gången var det ljudet som ville inte samarbeta och musiken lät förjävlig. Folk höll i öronen.. Det var verkligen fruktansvärt...

continuing...



/Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar