torsdag 27 december 2012

Mer om gårkvällen

Cia har redan lagt ut lite bilder, men jag hade några till så här får ni dom! Det var en riktigt rolig kväll måste jag säga! Vi gjorde Musicquiz... Mitt lag vann, såklart! Jag och sebbe får ej vara i samma lag längre så vi måste dela på oss. Fråga mig inte varför... Vi må vara tävlingsinriktade, men vi är extremt ödmjuka gentemot våra andra lagmedlemmar och även motståndarlaget så jag ser inget problem där iaf! ;)

Ett tips på juldagen är att cykla vart man än ska (lärde mig detta för några år sedan då jag jagade taxi SJÄLV i högklackat och snöstorm i över en timme. Var bara tur att jag fick tag i en då) Jag hade givetvis glömt att juldagen ärlikamed INGEN ledig taxi så där stod vi utanför wonk och frös i många många många, alldeles för många minuter innan vi äntligen lyckades få tag i en. När jag kom hem var jag en ispinne! Men roligt var det iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar