lördag 1 december 2012

Mindre än en vecka!

Hej alla vinter glada!
Nu är det äntligen helg och man ska verkligen inte klaga.
Den första snön har nu även nått min hemstad Trelleborg, och det kan man väl vara glad för. Jag är dock ingen vinter människa så för min del får den gärna hålla sug borta ;) Tror jag behöver flytta till ett varmt land, är uppenbarligen född i fel ;)
Men men nog gnällt från min sida :) Snart är det dags för show!!!
Jag är då grymt taggad för denna sista show som kommer vara AWESOME!! Hag brukar såklart tycka det är kul med varje show men just denna är jag extra taggad för :) Kanske för att vi har massa sjukt bra nummer men säkert också för att vi är så bra på det denna gången så man verkligen längtar till att få stå på scen!
Sen har vi har ju ett par veckor "ledig" innan vi ska börja repa för en helt ny show den 1 feb, som jag hoppas ni kommer till också! :)
Jag kan inte nog förklara hur glad jag är för att ha fått träffa och fått arbeta med dessa underbara människor denna hösten! Ni anar inte vilken coolt gäng det är!!! Jag hoppas verkligen få fortsätta med detta så länge jag bara kan! Detta är en av de mest fantastiska saker jag gjort i hela mitt liv och festen har bara börjat! :))

Ha en super bra helg och vi ses väl på fredag? ;)
Många kramar!!// Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar