söndag 2 december 2012

Ont om kläder??

HAR INGET ATT HA PÅ MIG!!
Och ändå har jag svårt att stänga garderobsdörrarna ordentligt... Det är konstigt att hur mycket kläder man än har, så har man ändå inget att ha på sig. "Det där är till en annan årstid, de där passar inte riktigt, den har jag aldrig använt..."

Och som om jag inte hade tillräckligt med kläder har jag dessutom fått med mig en ikeapåse med CM-kläder. Läste ni om incidenten i Jonny och Robins källare? Råttorna är borta men för att inte riskera att fler kläder blir förstörda har vi dansare fått med oss kläder att förvara... Var?! OCH där en en påse till (med nya kläder! =D) som väntar på att få komma hem till mig! Får kanske skaffa mig en byrå enbart för CM-kläder ;P

Det är jättehärligt när man tagit sig i kragen och faktiskt rensat ut i garderoben, men då har man ju "knappt några kläder kvar" xD För varje plagg man slänger/skänker köper man två nya... Jag är dock inte så mycket för att shoppa kläder (som i byxor och toppar) men jag älskar underkläder! Korsetter <3 Me love!

Haha senaste showen hade jag införskaffat mig en ny snygg, rutig korsett som jag hade i två nummer; Vad varken jag eller de andra på scenen upptäckte under showen, men som större delen av publiken såg, var att tvättlappen hängde ut! Och den var inte liten heller?! Såg nästan ut som en prislapp xP Så vad blir lärdomen av detta? Klipp ALLTID av tvättlapparna innan plagget ska användas ;)

Ha en mysig första advent allihopa!
Ses på fredag! ;D
//Alexandra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar