fredag 30 november 2012

Andra passet

24 dagar kvar till jul! =D
Vilket innebär, förutom julklappshandel, mysiga inomhuskvällar med bak och julpyssel, mer jobb ;) Idag blir en lång arbetsdag; först 7,5 timme på ett ställe och nu börjar ett annat pass på 6,5 timme. Detta kanske låter som att jag klagar men nä, faktiskt inte! Visst, det är lite drygt att jobba en fredag kväll men har man inga planer kan man lika gärna jobba! (Istället för att sitta framför tv:n och frossa godis...)

Har övat en hel del idag på numret jag är osäker på. Det har gått ganska bra, problemet nu är att jag inte fått lära mig slutet av koreografin... Så det får jag se till att lära mig på tisdag, 3 dagar innan showen!
Hahaha, Carina kommenterade i ett av mina tidigare inlägg att det är "hela tre veckor kvar till show!", var tog de veckorna vägen? ;) Ajja, jag kan iallafall 2/3 av koreografin, i värsta fall får jag ställa mig och freestyle'a ;P

Vill önska alla en riktigt mysig kväll och en trevlig helg!
//Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar