måndag 5 november 2012

Masquerade

Jag har ju berättat i ett tidigare inlägg att jag älskar hösten och det jag älskar mest med hösten är HALLOWEEN =D

I lördags var det ju alla helgons dag så självklart gick jag, Cia och Emily till Wonk för att dansa loss! Carina de Soleil och Jonny stod för riktigt bra musik på dansgolven och Elektra och Vega var två av de coola clownerna i Wonks tema "killer clowns" =D

Jag älskar att klä ut mig. I vanliga fall brukar jag sy/tillverka min egen utklädsel men i år blev det lite för sent påtänkt så jag fick kasta ihop vad jag hade; hittade en gammal kjol som jag klippte till och lädertyg som jag sydde en låg korsett av... Det blev lite Fru Dracula möter country/can-can dansare ;) Cia var fin cabaret dansare och Emily allmänt snygg =P

Här är några bilder från kvällen =)

Trevlig kväll allihopa! //Alexandra

2 kommentarer:

  1. Emily var utklädd till mig

    SvaraRadera
  2. känns som Elecktra inte trivs i att inte vara snygg

    SvaraRadera