lördag 17 november 2012

Jul, jul, strålande jul :)

Idag har jag varit på Vellingeblomman och utforskat deras fantastiska julutställning :)
Jag blir så glad av julljus och alla tomtar :)
Ja, jag får nog säga att jag är ett stort fan av julen, dock inte snö så jag hoppas på ingen alls faktiskt ;). Vill man uppleva snö så kan man åka till Norrland där det finns RIKTIG snö, här blir det ändå bara slask och vått och smutsigt :/. I alla fall så kunde jag ju inte hålla mig från att köpa lite pyssel :) så bilden nedan visar vad jag åstadkom idag ;)
I och med tanken på jul så längtar jag så mycket emot vår avslutningsshow som är just vår julshow.
Jag vet att jag säger det VARJE gång men denna showen kommer verkligen bli FANTASTISK! Vi har så mycket galenskaper på gång så ni anar inte!
En annan sak som vi tycker är helt underbart är att det nästan är SLUTSÅLT! Det återstår ett par förköpsbiljetter men sen är det slut :)). Det kommer bli ett sånt drag!! ;) Hehe fyndigt va?
Ha en super skön fortsatt helg så ses vi den 7 dec på Tangopalatset :)
Kramar!!/ Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar