söndag 18 november 2012


Det är dags att lägga korten på bordet.

Vi försöker alltid berätta vad som händer backstage och hur allt funkar men ibland kan det faktiskt vara så att ni - moulinarna - har frågor om hur det funkar....Därför tänkte vi att du nu skulle kunna ställa vilken fråga som helst till Cabaret Moulin gruppen - eller Babushka, Carina eller Elecktra. Skriv din fråga här i kommentarsfältet eller så kan du maila in din fråga till info@cabaretmoulin.se.

Lagom till dagarna innan julshowen så kommer vi lägga ut era frågor på backstagebloggen och svara på era frågor.

Det ska bli intressant att se vad ni är nyfikna på....

Gör din röst hörd - grilla Cabaret Moulin.

Ses i vimlet / Cabaret Moulin

3 kommentarer:

  1. Vem är elakast? Vem är snällast? Vem bestämmer? Hur länge har ni hållt på? Hur kommer man med som dansare? När har ni audition? Jag och mina danspolare vill söka!! Var hittar ni all musik? Vem kommer på alla sketcher? Vem skriver Babushkas manus? Det äör hysteriskt roligt så man får skrattkramp! Varför pratar inte de andra live? Pinsamt som hänt? Bästa minnet? Varför ser man aldrig er på tv? Ni anar inte så bra ni är och att dessutom kunna erbjuda olika shower varje månad. Det är extremt bra. Finns det någon annan dragshow som jobbar som ni? Många frågor...men det hade varit roligt att veta =)

    SvaraRadera
  2. Birgitta Svensson Tyren21 november 2012 kl. 18:34

    Jag undrar över: Hur kommer ni på era nummer? Varför kör ni olika shower per månad? Är detta era heltidsarbeten? Hur gamla är alla? Vad är Babuschka/skådespelarens inställning till kvinnor? Hur kan man lära sig att sminka sig så som dom trans? Hur får ni så snygga ben? Är Krulan (??) utbildad inom dansen? Duktig!! Det var det jag var nyfiken på och fortsätt med era shower! Ni anar inte så glad jag och mina vänner blir när vi är på Cabaret Moulin.

    Kram Birgitta och ses i vimlet ;-)

    SvaraRadera
  3. Tjena!

    Jag har sett Cabaret Moulin show ett par gånger och jag otvivelaktigt är förälskad i Babushka. Hur kan Babushka hålla sig i karaktär i falsett så länge? Tar inte rösten stryk? Och så undrar jag om det inte är svårt att vara den här elaka kvinnan? Jag får ont i magen ibland för alla elaka saker som kommer ur den munnen. Ibland har i alla fall jag märkt att det "verkar" som Babushka försöker "släta" över ett grovt påhopp...Stämmer det? Eller inbillar jag mig?
    Hur som haver så är ni fantastiska att titta på och alla jag rekommenderar showen till är lyriska eftersom det är något annorlunda.

    Krille

    SvaraRadera