tisdag 13 november 2012

Instängd i min grotta!

Här sitter jag, fjärde dagen, med magsmärtor.. Troligen stress-mage..
Detta kommer inte särskilt lägligt då vi i CM som vanligt har massa nytt att lära oss till nästa show. Vi ska ju dessutom showa i Lund nästa fredag med nya nummer :/.
Har missat en träning, ska försöka ta mig in till Malmö ikväll och i alla fall titta på när de andra dansar.. Bättre än inget...
Som tur är så är vi så måna om varandra i CM så min ängel Alexandra åkte och köpte magtabletter till mig idag som för hoppningsvis ska hjälpa!
Nu väntar jag bara på resultat så att jag kommer kunna lära mig danserna och vara med på show den 23 och den 7 dec, vår avslutningsshow!!
Heja Cias mage!!!
Hoppas ni alla andra mår bra! :)
Många kramar!/ Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar