lördag 17 november 2012

Helgen...

Min lediga helg består av målning, målning och målning. Jag är sååå trött i mina armar och min skadade axel skriker lite av smärta :) men jag har inte varit ensam att måla, jecka och mamma har hjälpt mig så vi blev färdiga idag. (hade lust att skriva nu "Robin ville också hjälpa till idag men han åkte och shoppade ist" haha... Fina Robin, jag vet att du hade hjälpt mig om du hade hunnit/orkat. Därför kan jag inte ens förmå mig att skämta om det för jag vet att du ville hjälpa mig;) <3 Jag ska alltså flytta och just nu håller vi på att fixa och trixa i den nya lägenheten. Jobbigt!!!!
Igårkväll gjorde divorna en photoshoot, och den varade i nååågra timmar... Resultatet kommer nog bli sjukt bra!
Kvällens tips: ut på WONK! Jonny spelar på stora och Elecktra på lilla! <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar