söndag 18 november 2012

Min oturs söndag

Tjejerna och killarna har haft träning idag. Lilla jag fick stanna hemma, dels har flytten tagit alldeles för lång tid idag och dels har jag råkat ut för en liten olycka. JAG HAR TRILLAT... Jag är en väldigt klumpig människa och det är ett under att jag inte har trillat på scen än (om man bortser från showen med Ivi Adamou där jag faktiskt halkade på scen, fruktansvärt, men det återkommer jag till i ett annat inlägg) Jag har varit extremt stressad idag och när det var 15 min kvar av lånebilen som vi använde idag, småspringer jag mot vår dörrentré för att hämta de sista grejerna och halkar till så jag flyger rakt in i stentrappan. Det blev en rejäl smäll och jag kunde inte resa mig upp direkt utan låg och grät på marken, tills Jecka fick hjälpa mig upp. Haha, det hela blev bara för mycket. Efter någon minut stod jag och asgarvade åt det hela. Men smärtan sitter kvar ska jag säga er. Det har växt ut en stor bula på låret (syns fan igenom kläderna!!!) och hela benet värker. Jag haltar och hade absolut inte kunnat ta ett enda danssteg idag. Jag kan bara HOPPAS att det har läkt till på tisdag, för vi MÅSTE dansa och synka ihop oss inför vår show i Lund på fredag. Håll tummarna!!!

Jag var inte med ute igår så jag har inga bilder på Elecktra när hon var dj. Meeen jag har en fruktansvärt fin bild från förra lördagen när Elecktra precis handlat nattamat och vi låste in henne i dörrentrén.
Haha, ha en mysig söndagskväll! Imorron ska folk jobba, men inte Krullan - hon är ledig och ska halta omkring på Ikea för att shoppa :) // Krullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar