onsdag 7 november 2012

Peruker i mängder

I fredags var det dax och vi var laddade inför showen och fulla av förväntning på att få se perukerna komma till liv på scen!

Vi hade ju fått mer än ett dussin peruker levererade till salongen och till en början var det mest att reda ut perukerna och ge dom en rejäl tvätt, vilket de verkligen behövde :-) Efter det kom det roliga med att locka, tupera och frisera! Vissa peruker blev lite extra fixade och till och med ihop sydda till en.
Ni kommer få se före och efter bilder i nästkommande blogginlägg från oss.
Nu längtar vi bara till nästa show!

 










 



/Caseal's






4 kommentarer:

  1. älskar huvet med skägg...liksom varför?

    SvaraRadera
  2. för att göra det mer verklighetstroget....hihi
    Det är övningshuvuden från vår frisör utbildning

    SvaraRadera
  3. Spännande! vill gärna se före och efter bilder :)

    SvaraRadera
  4. Michael Andersson8 november 2012 kl. 11:58

    Ni är så otroligt duktiga med ert perukskapande! Jag vill också jobba med Cabaret Moulin! Hur fick ni kontakt med dom? Jag har sett dom ett flertal gånger och jag märker hur vissa av mina vänner börjat prata om dom. (utan att jag ens nämnt dom) Jag vill vara med och hjälpa till med deras framgång. Hur gör jag?

    SvaraRadera