torsdag 15 november 2012

Klasika


Vi har ju haft ett och samma "encore"nummer i alla år... vilket har lett till att publiken är så duktig på att sjunga med. Man hör alltid hur de sjunger och skriker både under låten och efteråt. Och det är en superhärlig känsla. Men jag vet att det är en svår text... jag har ingen aning om vad de sjunger, men jag är säker på att min egna tolkning av texten kan hjälpa er. Så när ni pluggat på denna, vill jag höra era ljuvliga stämmor på Tangopalatset ännu högre i fortsättningen ;) // Krullan
 
Goodbye, arrivederci, sacray tvierjechy.
Goodbye, arrivederci, ille spokån ljubavi.
Goodbye amore mio, ih pounting ma djego dio.
Lullu, dviezhezte I mårne al dran shko.
 
(en parantes är att när Carina sjunger "ih pounting ma djego dio"
så brukar hon oftast knyta ihop näven, precis som att hon ska slå
någon, och jag tror att det är för att pounding på engelska betyder ju "slag")
 
Sir a stam si su Klasika, Klasika.
Aaaah-aaaah-aaah-aaaaah-aaaah-aah
Bero susse, a ona musica.
Aaah-aaah-aaah-aaah-aah
 
Sir a stam si su Klasika, Klasika.
Aaaah-aaaah-aaah-aaaaah-aaaah-aah
Bero susse, a ona musica.
Aaah-aaah-aaah-aaah-aah
 
Lätt va!?
 
 
Deras musikvideo!!
 

2 kommentarer:

  1. OH MY GOD - fonetiskt skrift!! hahaha

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt....det är den enda låten där alla får ha sin egen tolkning... :)

    SvaraRadera