lördag 3 november 2012

Dagen efter

Dagen efter showen är alltid lika overklig. Igår kväll stod jag på scen och tillhörde en av Sveriges bästa dragshow grupper. Vi fick jubel och applåder och log och glittrade i våra olika kreationer. Idag är jag helt "vanlig" när jag går ner till Ica och handlar mat ;). Det är en overklig och konstig känsla och för våra vackra divor måste det kännas ännu mer, det är ändå just för dom som många kommer och de är ju riktiga stjärnor :)

Men i vilket fall var det en magisk sago kväll igår! Det var en riktigt bra show och det mesta satt precis som det skulle :). Det finns inte ord som kan beskriva vilken härlig känsla det är att vara med om detta! Jag skulle önska att alla fick prova på att vara med i denna kärleksfulla grupp som växer för varje dag som går!

Stort stort tack till alla fina, vackra människor som kom och förgyllde vår kväll igår och jag hoppas att ni hade precis lika roligt som vi!
Vi ses i december!!!
Många kramar!/ Cia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar